maanantai 20. heinäkuuta 2009

Boys don't like fat girls..

Tänään en oo syöny viel mitään, paitsi juonut vissyä. Aamulla kävin kävelyllä ja siellä tapahtu täydellinen itsetunnon murskaus.. Just ku luulin et olin laihtunu vähän niin kiva kiva.. :l Joo siis ku lähin kävlee ja ylitin sillan ja siin oli jotain poikii ja sit myös muutama mun tulevalta luokalta. Kuuntelin musiikkii hiljasel (mp3), kuulokkeet korvil. Ku väistin siin yhtä mopoo ni kuuliin ku yks poika huus: "Juokse läski juokse!" ja sit ne alko nauraa, varmaa luuli et mä en kuullu sitä. Teki mieli sanoo jotain takas, mut mä päätin että 'ja mähän näytän!' Meen sit uuteen kouluun laihana.. Oikeastaan sain siitä vaan lisää potkua. :]]

3 kommenttia:

  1. Moi!

    Kiinnostais tietää minkä ikänen oikein oot? Lihavat on lepposia. Ja tommoset huutelijat, ei mihinkään!

    Tsemppiä kuitenkin! :)

    (Et oikeesti ees painon mukaan oo mikään kovin lihava! :D)

    VastaaPoista
  2. Olen 13 vuotta.. Onhan se totta että noilla huutelijoilla on vaa houno itsetunto ja täällee, mut ois se kiva jos tollane lopetettais.. Kiitos kommentista:]]

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3