keskiviikko 4. marraskuuta 2009

I wannabe like a ballerina <3

Aamupaino oli 50.5kg..
Tänään oon syöny tosi vähän,
paljon vähemmän entä ylensä, noin 200kcal.
Joo tiiän et kaikki muut syö sen verran päivässä.
Mut mulle se on saavutus!
Ei kai sitä paljoa pidä syödäkkään kun on
kipeenä ja plösöää koko päivän sohvalla
liikuttamatta sormeakaan.
Illalla tuli hirvee ahmimis kohtaus ja sit menin
kattoo et mitä kaikkee läskittävää
keittiöstä löytyykään..
Croisantteja, joissa on suklaata sisällä
ja kappaleessa oli kivat 410kcal?..
Olon ylpee ittestäni etten ottanu sellasta,
vaan menin jääkaapille ja otin Profeel
jugurtin (68kcal), jonka lahjakkaasti (=puolivahingossa)
tiputin sitten lattialle, mut eipähän sekään
menny mun jo tarpeeks pulskaan mahaan.


I know it needs hard work, but I'm ready to be skinny.


So skinny and beautiful.. <3
BTW tervetuloo uusille lukijoille,
ootte ihanii [*tsoukki*I'm in love*tsoukki*] <3

1 kommentti:

  1. Ihana ulkoasu, ihan supersöpö!<3 Oon ollu viikon kipeenä ja tuntuu et kaikki on sillä välin muokannu blogeistaan entistä ihanampia :D

    oon niin kateellinen sun itsekurille, jatka samaan malliin ja kerro sun laihtumisen salaisuus!<3

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3