lauantai 23. tammikuuta 2010

I'm fat and I am back!

What else can you say?
Oon syöny ja ahminu kaiken näköstä koko tammikuun, sen takii ei oo postauksii tullu 8[
Vihaan itteeni, tänäänki herään meen vaan juomaan jotain helvetin kaakaota ja sitten 'pieni' pala jtn _KALORIPOMMI_ valkosuklaatryffelikakkua.. Vuhuu! Mihis on uhohtunu kaurapuuro?
Tänään vietettiin mun ja pikkuveljen synttäreitä, siks kakkuja ja kaikkee paskaa..
Kuka arvaa mitä mä sain synttärilahjaksi?----> Yli kilon !suklaata! ja sitte rahaa jne..
Oisivat voineet jättää suklaat tuomatta! Rahoista kiitos, koska pitää käydä ostamassa isompia vaatteita tätä vauhtii vanhat ratkee saumoista, ellei jo oo ratkennu..
Huomenna saatte nähdä mun ihanan painon ku käyn aamulla vaa'alla!
Helmikuu on julistettu virallisesti herkuttomaksi kuuksi!
Ajattelin vähän laihtua ennen maaliskuun hiihtoloman ulkomaan matkaa, siellä pitäs sitte keikistellä pikiineissä. Empä tiedä, taidan pitää vaatteet päällä sen verran paksussa kunnossa kun olen.
Huomenna helmikuun säännöt ,ekan herkuttoman päivän tulokset ja paino!
Kiitti ihanille uusille ja vanhoille lukijoille! :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3