sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

What to say?

Lihottu on.
Sanamattakin varmaan selvää.
En tiedä miksi en ole kirjoitellut tänne.
Häpeän sitä että olen lihonut ja en saa itseäni
enään millään kiinni laihdutukseen.
Kiitän yhdestä uudesta lukijasta!

Olen ajatellut muuttaa blogia enemmän life style suunttan.

Kirjoittelisin siis laihdutuksesta ½ ja sitten muodista, hiuksista,
ruuasta ja yli päänsä enemmän itsestäni..
Voisi tulla vaikki itse ottamia kuviani ja kaikkea sellaista.
Good or bad?
!ÄÄNESTYS!=====>

1 kommentti:

  1. Moikka!

    Löysin sun blogin ihan juuri, ja ajattelin kommentoida. Mua alko itkettään. Mua alko kauheesti harmittaan se, että haluat laihduttaa itsesi ihan mitättömään painoon. Olet nimittäin minusta paljon paljon kauniimpi noissa kuvissa, joissa sinulla on enemmän painoa, ja niissäkin olet tosi hoikan näköinen!

    Mun paras ystäväni joutui sairaalaan anoreksian takia. Se oli kamalaa. Hän on kuitenkin toipumassa pikku hiljaa. Mutta se prosessi on aivan kauhea. Pelkkää kilojen kyttäämistä, syöminen ja itkua ja pelkkää tekniikkaa. Eläminen ja siitä nauttiminen jäävät kokonaan pois. Toivottavasti et halua sellaista itsellesi!

    Olen itse juuri tuossa ylimmässä painossasi, ja olen silti normaalipainoinen ja omasta mielestäni kaunis :) Harrastan paljon liikuntaa ja olen voimakasrakenteinen, se ei ole ehkä perinteistä naisellista kauneutta, mutta naisellista kauneutta anyway ;) Toivon, että opit näkemään itsessäsi sitä, mitä varmasti kaikki ympärilläsi olevat näkevät: olet kaunis ja valloittava! :) Ole onnellinen kauneudestasi, muista, että se on sinun hieno lahjasi!

    En tiedä, onko tämä pelkkää lätinää sinun mielestäsi, mutta minua blogisi kosketti. Ihan kyyneliin asti.

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3