maanantai 19. lokakuuta 2009

I only feel beautiful when I'm hungry..

Nyt vituttaa, äiti menee kaikille toitottaan niin että se meijän tyttö on laihiksella ja syö 'vaan' 1000 kcal ja sit kaikki alkaa sillee voi voi onkohan se nyt ihan kunnonssa ettei vaan ois päässä vikaa.. Sit ne alkaa tyrkyttää mitäliene rasvapaskapasteejoita.. -.-' Ja sit äiti jaksaa aina jauhaa et kaikki laihduttajat syö 1600 kcal päivässä mut jos se on mun perus kulutus niin enhän mä voi sillä laihtuu? Tuolta oon kattonu perus kulutuksen ja siel on kaikkee muutaki: http://www.healthyweightforum.org/eng/calculators/calories-required/
Aamu paino tänään oli 51.3kg, oon laihduttanu jo yli 10kg! Paska päivä, mut ei voi mitään.. Ei mul muuta. I hope you have better day <3

4 kommenttia:

  1. vau, 10 kiloo! tsemppiä sulle =)

    VastaaPoista
  2. Kiiitos paljon! <3
    Ei mul muuten taidakaan missään lukea, mut oon n. 173 senttii pitkä.
    Harmittaa vaan ku paino ei laske vaik omasta mielestäni sen olis jo pitänyt! Mut voi olla et se johtuu vaan turvotuksesta tai jostain... :s

    VastaaPoista
  3. Eiih oot kyl hyvä, yli 10kg lähteny painoo.. TAHTOO KANS! :O <3 *rakastui* Miten oot pystyny siihen? Sori sori ja sori tää kommentti tulee vähä myöhässä kun oli masennus ja hirmusta mättöö tos välil nii en jaksanu vaivautuu ees kirjottaa epäonnistumisistani.. :l Tänjuu itekki tykkäilen aika paljon tosta miu blokin ulkoasusta + Ihanaa uusia lukijoita! Kiva kun kiinnostaa :>

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3