keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Movie night or what?

Tänään aamupaino oli 51.2kg. Huomenna kaveri tulee meille yöks ja tiedos sellane mättöleffaläskiilta, mut aijon jotenkin peruuttaa sen tai sit keksin jotain ettei katottais leffaa vaan vaikka mentäs kaupungille tai jotain muut, kuhan ei tarvi syödä mitään. Postaus taukoa luvassa, koska en todallakaan haluu et se mun kaveri tietää mitään näistä mun jutuista, mun oma pikku salaisuus tai no oli kunnes äiti meni pölpöttään siitä kaikille -.- Mut no se on mennyttä..
Present? ^^
Aattelin et voisin palkita itteni tost -10kg suorituksesta. Sanast palkinto tulee heti mieleen ruoka, karkit, suklaa 8'D Mut lähinnä oon aatellu kai jotain vaatteita. Onks muita ideoita? Oottekst te muut palkinnu itteänne 'maalien' saavuttamisesta?
Toivon et sitte ku mun kaveri lähtee parin päivän päästä ja pääsen sit taas koneelle ja tänne,niin tääl ois paljon ihania kommentteja ! <3
I really hope so <3

2 kommenttia:

  1. moi!oon nyt lukenut sun blogia jonkun aikaa.oot siis laihtunu nyt 10 kiloa?olispa mullaki noin hyvä itsekuri!mun painoindeksi on nyt 29,eli lievä lihavuus.en edes ymmärrä miten oon päätyny tähän.vuosien varrella se vaan on kertyny,vaikka olin kyllä joskus alipainonenki.oon kyllä aina reagoinu ongelmiin syömällä,mut olen yrittänyt muuttaa sitä syömättömyyteen ja vaihtaa vaikka lenkkiin.mun tavoitteena olis painoindeksi noin 18.kiloja pitäis lähteä siis sellaset 30,kuulostaa hullulta!toisaalta tiedän,ettei se ole mahdotonta.toki omistan oikeasti aika levelän lantion, ja silloin kun olin alipainoinen olin yläasteella. siitä on kuitenkin jo 6 vuotta, ja tiedän että olen muuttunut vielä naisellisemmaksi ja mudot ovat muuttuneet, mutta tiedän että voisin olla kokoa 38.ei kuulosta kovim pieneltä ehkä, mutta olen siis suhteellisen pitkä,hieman yli 175cm.katsotaan nyt miten oma projektini etenee,hyvänä motivaatioina kuvien ja muiden lisäksi voi toki toimia parin vuoden päästä koittavat omat hääni! pari vuotta on pitkä aika, mutta olen sitä mieltä,että 30 kiloa on sen verran paljon, että parhaan tuloksen saan laihduttamalla suht maltillisesti, ja muuttamalla elintapojanoi, jolloin kilot eivät toivottavasti tule takaisin.ehdin myös jkilojen lähdettyä vielä kiinteyttää ja kasvattaa lihasta sopivasti,jolloin jos kaikki sujuu hyvin,omistan naimisiin mennessäni unelmavartaloni! (:
    ja onnea sun etenemiselle. (:

    VastaaPoista
  2. Tsemii sullakki :]] Häät ovatkin hyvä motivaatio, kuka nyt haluais ehkäpä elämänsä yhtenä tärkeimmistä päivistä näyttää pulskalta..

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3