tiistai 22. joulukuuta 2009

Can someone like fat? I don't think so..

Tänään yks poika laitto mulle tekstarii et pitää musta jne..
En tiedä oliko se vaan joku pila, koska kuka nyt musta tykkäis.
Hehee, jos se on totta ni se on vähä tärähtäny!
Huomenna tai siis tänään aamulla on terapia aika ja
ravitsemusterapeutti saarnaa taas. En tiedä mitä
niille pitäs sanoa? Viimeks ne tarjos unilääkkeitä,
mutta sitte ne ei antanukkaan niitä. Nyt mulla menee
joku masennus lääke, nimeä en osaa kirjottaaa se oli joku
mirtazap ? .. Sen pitäs vissiin auttaa uni häiriöihinkin..
Muttaa eipä oo mitään vaikutusta ainakaan mulla
(kello nyt jotain vähän yli 4 yöllä siis).

Lopuksi 3 totuutta minusta:
1. Tunnen itseni usein niin rumaksi ja läskiksi,
että en halua lähteä ulos kotoa.
2. Painoindeksini oli 16.9 noin kaksi vuotta sitten.
3.painoindeksini on ollut myös 25.5
Tänään syöty:
pikapuuro luumu-omena ja ½dl rasvatontamaitoa 13okcal
smootie jossa 100g mansikoita (36kcal), 50 g mustikoita (16kcal)
ja 2,5dl rasvatontamaitoa (85kcal) 137kcal
Italianpataa puoli lautasellista ja pari kurkkuviipaletta 250kcal
Omena ja ruisleipä ilman täytteitä 125kcal
=642kcal

5 kommenttia:

  1. Ei kannata sortua ajatukseen ettei kukaan pidä sinusta. Vaikka olisikin pilaa niin täytyyhän kundin olla vilkuillut sinua jonkin verran jos vaivautuu pilailemaan. Hope u got my point (:

    Sinun olisi hyvä kysyä teraupeiltasi että mitähän hyö mahtavat oikein pelleillä. Et sinä kuitenkaan ole mikään pieni lapsi jolle luvataan kaikkea ja otetaan pois. Järjetöntä toimintaa.

    Ja hyvää aaton aattoa ! Toivottavasti lääkkeistä olisi jotain apua ja voisit nukkua (:

    VastaaPoista
  2. Tuskimpa kukaan olisi niin lapsellinen että pilailisi noin. ;>

    VastaaPoista
  3. Löysin sun blogis tänään, sait uuden näkymättömän lukijan, congratulations :)

    VastaaPoista
  4. heyh, sun blogis on ihan hemmettin inspiroiva..
    sain sen vasta tänään luettua alusta loppuun:D.
    oon nyt samassa pisteessä kun sinä silloin kun alotit, mutta lupaan että maaliskuun loppuun mennessä oon saanu sut kiinni :P.

    VastaaPoista
  5. Löysin vasta blogisi. Vaikka itse olen aina ollut laiha. Lihosin masennuksen takia, jonka aiheutti lukio. Olen nyt laihtunu vähintään 12 kiloa ja vielä edessä toiset 12, jotta olisin tyytyväinen. Halusin itseasiassa vain kertoa, että muhun on yllättävän moni tosissaan ihastunut, kun olin saanu "mukavat" 20 kiloa lisää. En enää ollut pelkästään tyttö, jota pokataan huvikseen. Vaan muhun haluttiin tutustua ja tuntea paremmin. Painollani ei enää ollu mitään väliä ja jopa pyydettiin että jäisin nykyiseen painoon, jotta olisin terveellinen. Kyllä meistä pullukoistakin on ihastuksenkohteeksi!! ^^

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3