perjantai 11. joulukuuta 2009

Why life have to be so hard?



En ole kirjotellu pitkään aikaan, mut tuntuu

siltä että elämässä on tapahtunu viime kuukauden

aikana enemmän entä koko elämässäni.


En es tiedä mitä teille kertoisin mistä alottaisin vai alotanko ollenkaan.

Jos säästäisin teidät mun tilityksiltä ja ongelmilta.
Olen nyt sitten virallisesti syömishäiriöinen lääkärin mukaan, ortorektikko.
En ollu edes ennen kuullu tollasesta syömihäiriöstä ennenku kävin
(tai siis mut pakotettiin) sinne lääkärille, mikäliene psykologi nyt onkaan.

Viime kuukausi on ollut oksentelua, viiltelyä, ahmimista, itsemurha yrityksiä..
Tuntuu vaan että mikään ei suju just nyt. Oon väsyny enkä es enään jaksa yrittää.
Koulu menee päin persettä, mutta ei kyllä vois vähempää kiinnostaa.
Kävin tänään koulun joulujuhlassa, ensimmäistä kertaa koulussa kolmeen viikkoon.
Mietin aamulla että jään varmaan luokalle ku oon ollu niin paljon pois.
Miten on mahdollista että viime vuonna olin vielä kiltti opettajan lellikki ja keskiarvo oli päälle ysin lähemmäs kymppiä ja nyt se huitelee jossain kutosen alapuolella?
Ihanaa, että oon saanu uusia lukijoita vaikka oon ollu kirjottelematta tosi kauan.
Ootte ihanii, voimia kaikille<3
Ja jos teitä kiinnostaa ni oon lihonu, painan nykyään 52.5kg..
Huomenna taas, mun on pakko päästä kiloista eroon.
Mut kumpa se oiski helppoa..

2 kommenttia:

  1. Ah! löysin tän blogin ihan sattumalta, ja hyvä niin! pakko alkaa yrittää itsekkin laihduttamaan, kun on nyt viime aikoina päässyt aivan liian korkealle paino. en kehtaa edes sitä tässä sanoa! Luin kaikki merkinnät yhteen pötköön ja oon jopa kateellinen sulle, oot pystyny olee niin vähillä annoksilla jne. mutta sitte joskus tulee noit 'läski päiviä' ku vaa vetää ruokaa ruokaa ja ruokaa! Mulla käy aina niin että laiharin ekat päivät ei tee mieli syödä oikein mitään, ja sitten yht äkkiä haluisi vetää koko jääkaapin tyhjäksi! se on todella ärsyttävää, koska juuri kun on saamassa painoa putoamaan se nousee 'läski päivien' takia! -- Toivottavasti sä saat ton sun koulun rullaamaan! ja muutenkin pääset tosta masennuksesta, vai mikä nyt olikin niin yli! Jään seuraamaan blogia todella mielelläni!!

    VastaaPoista
  2. Kiitti ihanan piristävästä kommentista! Mullaki on toi ahminen lähteny jälleen taas vähän käsistä.

    ~Kyllä me yhessä tähän pystytään! <3

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3