tiistai 13. heinäkuuta 2010

New sports programme

Olen jättänyt treenit väliin muutamana päivänä,
ei vaan ole tuntunut siltä että jaksaisi urheilla.
Uintikin on jäänyt vähemmälle hallin ollessa
kiinni rempan takia, en jaksa vaivautua
kaupungin toiselle puolelle mennäkseni auki
olevaan halliin. Joten olen keksinyt itselleni
uuden kesä lajin: ohjatut tunnit! Siis Pumppia
ja kaikkea sellaista. Ostin eilen kuukausi kortin,
joka maksoi 24e. Ei paha. Tänään olisi tarkoitus
lähteä kokeilemaan Total Bodya, kuulostaa joltakin
hirveältä kidutus tunnilta :--D mutta sehän nähdään.
Nyt sitten siihen vasinaiseen treeni ohjelmaan:
MA: RVP-reisi vatsa peppu (ohjatut tunnit)
TI: Total body (ohjautu tunnit)
KE: Core pumppi (ohjatut tunnit)
TO: Pumppi (ohjatut tunnit)
PE: Zumba (ohjatut tunnit)
Ootan innolla että pääsen kokeileen zumbaa,
koska mun rytmi taju ei oo mikään maailman
paras. Mitäköhän siitäkin tulee :D Kokemuksia?
LA: Uinti/juoksulenkki tai pyöräily/lepo
SU:Pumppi (ohjatut tunnit)

Tota nyt sitte ainaki koitetaan noudattaa.
Oon nyt alknu julkaseen tollasia pieniä
vinkki-postauksia, niitä tulee aina sillon tällön.
Good luck honeys

1 kommentti:

  1. Zumba on hauskaa, ihanaa ja oikeesti kaloreita kuluttavaa. Mä en osannut liikkeitä mitenkään erityisen hyvin, mutta se ohjaaja painottaa että pääasia että vaan liikkuu ja yrittää, musiikki on mukaansa tempaavaa :)

    VastaaPoista

Ihanaa että lähetät minulle kommentin <3